Projectbureau doet onderzoek

Het is een lange periode stil geweest rond de ontwikkeling van het beoogde TT Museum, maar de plannen zijn de laatste weken weer in een gunstiger perspectief komen te staan. Het bestuur van het TT Museum in oprichting heeft van de gemeente Assen geld ontvangen om een onderzoek te laten uitvoeren door een projectbureau. Dat bureau is momenteel bezig een plan te ontwikkelen en hoopt dat in januari 2023 te kunnen afronden en te presenteren.

Met dat plan gaat het bestuur van het TT Museum verder. Zo zal naar de gemeente worden gegaan voor nader overleg hierover. Met het onderbouwde plan wil het bestuur er tevens voor zorgen, dat vervolgstappen worden ondernomen.

Het doel is nog steeds dat een TT Museum wordt gevestigd in het pand waarin voorheen Club 11 en daarvoor bioscoop Diana was gehuisvest, aan de Brinkstraat in Assen.