Gesprekken met eigenaar pand Club11/Club Diana

Er gloort hoop voor een vestiging van een TT Museum in Assen. Namens het bestuur van TT Museum zijn gesprekken gaande zijn met de eigenaar van een pand, waarin het museum in de toekomst eventueel haar intrek zou kunnen nemen.
De gesprekken worden gevoerd met de directie van Hotel de Jonge in Assen, eigenaar van het pand van Club11, voorheen Club Diana, voor de oudere inwoners van Assen bekend als het pand waarin vroeger bioscoop Diana was gevestigd. Dit pand staat in het centrum van Assen, aan de Brinkstraat, nabij het Drents Museum en het TT Monument.

Het voormalige Dianapand zou een alleszins goede locatie zijn om het TT Museum in de toekomst in te vestigen.
De gesprekken die gevoerd worden, zijn constructief en verlopen hoopvol. Het is allemaal nog prematuur, maar er gloort hoop.

One Comment On “Gesprekken met eigenaar pand Club11/Club Diana”

1. Een TT-museum in het centrum van Assen kan een mooie impuls zijn voor de binnenstad.Vooral wanneer er ook deelexposities over bepaalde items kunnen worden gehouden om daarmee extra volk te trekken.Mogelijk dat een aparte club zich hiermee moet bezig houden die eventueel ook archiefonderzoek kan doen.(denk daarbij niet aan mezelf, want ik ben 83!)Wens jullie succes en wijsheid.
    Henk Luning

Comments are closed.